پیام گرامیداشت شورای شهر و پرسنل شهرداری ورزنه به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار

پیام گرامیداشت شورای شهر و پرسنل شهرداری  ورزنه به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار

✅ پیام گرامیداشت شورای شهر و پرسنل شهرداری ورزنه به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار

✍️ بیست و پنجم اسفند ماه یاد آور شهادت سردار مهندس مهدی باکری فرمانده لشکر ۳۱عاشورا است.مهدی باکری دانش آموخته مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بود و بعد از پیروزی انقلاب در مسئولیتهای مختلف انجام وظیفه نمود،زمان آغاز جنگ شهردار ارومیه بود او دفاع از کشور در مرزها را مهمتر از شهردار بودن می دانست و هیاهوی میدان نبرد علیه تجاوز دشمن را به آرامش نسبی مدیریت شهری ترجیح داد و با این افتخار سالروز شهادتش بعنوان «روز شهردار » در تقویم ملی نام گذاری گردید.
✅ نامیدن یک روز از روزهای سال به نام شهردار نشان دهنده اهمیت نقش شهردار در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای توسعه و پیشرفت شهر است.
شورای شهر و پرسنل شهرداری ورزنه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری،این روز را خدمت شهردار پرتلاش و انقلابی شهر ورزنه جناب آقای دکتر اخگر و همه شهرداران زحمتکش ایران زمین که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری برعهده دارند تبریک عرض می نماید.
🔸امید آنکه ضمن تداوم و استمرار این سعی و تلاش صادقانه، در پرتو عنایات حق تعالی و در سایه تلاش روزافزون همواره موفق و موید باشید🔸

💠 اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری ورزنه